Träningsvärk.....



Jag kanske började på för hög nivå med träningen iaf, jag kunde knappt gå ned för trappen imorse då jag skulle ned till köket för att hitta något att äta! Ryggen gör också jätteont, nertill vid svanken...Jag är nog inte van att stretcha så mycket heller kanske därför...

Idag är det lördag och jag har fortf inte riktigt fått kontakt med någon annan som är här för tillfället förutom två st (som just nu befinner sig i Miami och har det trevligt) så det känns som att det blir en lugn helg... MEN min första lön har jag fått och glad för det är jag!!!! Mina första äkta amerikanska dollars!



Wiiee

Kommentarer
Postat av: Ellem

pengar pengar vi gillar pengar. Jag vill också vara i ameeeeerika. Kom och hämta mig för tusan

Hoppas du har det bra babe

Kisses

2011-02-27 @ 13:38:32
URL: http://lovelydistraction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0