Studera


Jag och Malin titade på lite kurser att läsa nu i sommar också, bara för att vi inte orkar att läsa alla våra 6 credits till hösten. Vi har hittat två olika fördjupningskurser i engelska, gramatiska kurser. Det låter väldigt lockande om ni frågar mig! Det ska bli kul (tro det eller ej) att sitta bakom en skolbänk igen och vara en elev och bara tänka på sig själv och sin utveckling! (Istället för att jobba med dryga gäster som ska ha alkohol och fyllda magar). Detta kommer äntligen ge mig något personligen. Det är likadant som när jag jobbar med barnen, jag ser dem utvecklas och jag ser hur mycket de tycker om mig och hur kul vi har tillsammans. Det känns som att när man har jobbat som servitris så går ju utveckligen bara bakåt, ju mer folk dricker desto mindre IQ har dem ju. Skönt att slippa den dyngan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0