Maliiiiin

Nu sitter jag hemma hos Malin och vi färgar håret på varandra, pratar lite Asienresa och annat tjaffs. Ja tjaffs är det gott om kan man tycka. Jag hoppas i alla fall på bra resultat!!

Vi kollar lite Las Vegasresor också, hoppas på att priserna kommer gå ned till 400 dollar både för flyg och hotell, jag håller tummarna!

Jag har en väldigt jobbig vecka framför mig. Jag jobbar exakt hela helgen, och kommer därför jobba mån-sön sedan mån-fre utan uppehåll. Det känns som att jag kommer få psykbryt innan detta är över med tanke på att mitt psyke inte är på topp. Min värdmamma köpte massa lemonade till mig så jag kan ju alltid sitta och dricka det för mig själv!

Dagarna går så himla sakta när man har något att längta till.. Jag hatar det verkligen, jag vill bara vakna upp och sedan ska det vara stora dagen D!

Jag skriver mer sedan då jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0