It's Gonna Be A Good Life


Jag var hemma hos Malin ikv och åt middag och tårta för hennes värdson Alex fyller 5 år idag! Grattis Alex!! Jag lämnade även lite grejer hos henne utifall att om man säger så!

Min fina dejtkille ringde mig ikväll och frågade om jag vill träffas imorgonkväll, men jag kan nog dessvärre inte det. Kanske är lika bra det också med tanke på omständigheterna. Jag är så sårbar just nu... Förjävligt att han är amerikan och inte bor i Sverige, hade velat stoppa ned han i resväskan nästan och plocka fram honom lite då och då... Jag kan kanske träffa honom en gång till, skadar väl inte?

Sitter och pratar med Lucy i telefonen, har panik och vill bara få allt överstökat, jag vet inte varför men jag har en sådan skuldkänsla inombords. Jag vet att jag inte ska ha det, men skuld är nog det enda jag känner just nu...

Imorgon kommer vara en av de värsta dagarna i mitt liv...

Återkommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0