Best Thing I Never Had


Imorgon ska jag helt plötsligt på bio med min hummerkille, vi ska se 50/50 som handlar om en kille som har cancer.. Det låter sorgligt om ni frågar mig men jag kan ju alltid hoppas att den blir rolig! Jag har ingen aning om vad vi ska göra efter men det återstår väl att se. Det är skönt på ett konstigt sätt att träffa någon när man inte är riktigt på topp för det låter mig slippa tänka för stunden.

Så till kommentaren, jag använder loreal preference här borta i Usa, den ljusaste färgen som jag tror är 001 super light ash blonde... Jag låter det sitta i under 30 minuter uppe i rötterna och sedan applicerar jag resterande på det övriga håret. Det kan dock bli en liten gulare nyans från början men jag kör stenhårt på silverschampoo, min favorit är Loreal därmed. Den ärdock svindyr hos frisören och räcker inte längre...

Kommentarer
Postat av: Blondin

Tack! :)

2011-10-12 @ 06:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0