Welcome Pain...


Jag har aldrig känt en sådan smärta i hela mitt liv på ett sådant obekvämt ställe... PAINFUL är bara förnamnet... Jag kommer vara sjuk och hemma i drygt en vecka så det blir ju inga bilder eller något sådant... Jag kanske kan skriva några inlägg om USA och mina tankar där men inge mer... Min värdtablett börjar göra susen i min hjärna nu så måste gå och sova lite...

Jag blir alltid lika förvånad när du dyker upp i mina drömmar, det är som att jag aldrig tänker på dig för jag har begravt dig djupt, djupt inuti mig... Det enda som vet att du fortf finns är mitt undermedvetna... Det är alltid drygt, för det är alltid samma dröm fast i olika versioner... Jag tror att någon del av mig fortfarande är lite rädd för vad som kommer kännas nästa gång jag ser dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0