The Capital






Mitt internet är så himla segt för tillfället så kan inte lägga in några fler bilder, jag får göra det senare!

Denna helg var bara hur mysig som helst!! Vi fick se hela DC, fick vip tour genom hela capital building och utöver detta massor med shopping och prat!!

Josse har fått mig att bli så taggad på livet igen, jag går runt och ler för mig själv och ser fram emot framtiden. För en månad var detta otänkbart men nu känner jag verkligen att jag gillar livet igen!! Det bästa av allt är att jag kan göra precis vad jag vill nu när jag kommer hem!! Ingen som hindrar mig till någonting. Hon fick mig verkligen att inse det!!

I sommar ska vi ha så fruktansvärt kul, jobba, festa och bara njuta av en riktig svensk sommar!!

Efterlängtat, jag räknar dagarna redan nu!!

Kommentarer
Postat av: Blondie

Har du något bra tips på affärer i USA där man kan hitta bra jeans och leggings? och andra sorters byxor??

Vad kul att det känns bättre för dig nu. You go girl! :)

2011-11-09 @ 05:39:59
Postat av: Anonym

Om du vill hitta affärer med billiga och bra leggings/jeans så är min favoritaffär Pacsun!! De har alltid special.. du kan få två par jeans för 50 dollar alt typ 40 ibland... Alla märkesjeans hemma som kostar typ 1400 kr får du superbilligt här... Gå in på Levis t ex... Forever 21 har bra leggings och det är mkt billigare än hm ...

2011-11-10 @ 02:54:21
URL: http://lisamariegrefve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0