Dåliiiiig


hojhoj!! Nej jag lever, jag har bara haft tokmkt att göra och jättemånga människor att träffa...  Så skönt men samtidigt så ledsamt att vara hemma... Men rätt beslut tog jag iaf!! Jag har varit ute och partat, ätit max och fixat med hejdundrande mkt kläder....

Imorgon ska jag börja jobba på Olearys igen, ska bli med nöje, jag saknar servitrisyrket så mkt att det bara kliar i fingrarna på mig... Efter det lär det ju bli utgång igen.....

jag har inte rört min kamera vilket är sorgligt, ska försöka bli bättre på det!!

Min dator befinner sig nånstans mellan Danmark och Sverige också.. så jag skriver från mammas dator... så fort jag får min egen blir det till att börja uppdatera igen!!

Nu sova för om 11 timmar börjar jag mitt första pass på Olearys på 11 månader.. IM BACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0