Vi Kommer Alltid Ha Paris




Kavaj H&M, leggings Monki, linne Forever 21, skor Thailand

Henry och Sophie har varit med mig under kvällen då jag har gjort mig iordning! Henry har varit så fin och snäll den här veckan, det känns inte som att det är samma lilla pojke jag har tagit hand om. Hoppas bara att det håller i sig!

Ikväll blir det utgång och det är ju på tiden kan jag tycka, sist jag var ute i Cincinnati var ju kanske snart 1,5 månad sedan. Jag vet inte varför jag inte har varit ute, har haft så mycket annat för mig. Jag sitter nu och väntar på att Malin ska hämta upp mig så ska vi åka iväg och plasta in hennes svenska legitimation... Sedan bär det iväg ned mot Down town till Tania som är från Mexico, förfest där och sedan får vi se vart kvällen bär av!!!

Imorgon blir det shopping i Kenwood mall och mat på Ikea, jag och Malin ska tillsammans med en svensk tjej som är au pair i Indianapolis tillbringa dagen tillsammans så det blir mysigt!!

Tack moster för din kommentar på bloggen, saknar er!!

Sofia jag svarar på ditt mail på söndag, förlåååt för att jag är så seg!!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns det namnsdagar i USA? :)

2011-05-07 @ 20:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0