Pumps!




Det här är mina nya pumps som är köpta på DWS här i Cincinnati. Det är en skoaffär som bara säljer dyra märkesskor fast till ett billigare pris. Jag skulle väl kalla det för en outlet men tydligen är det ett storehouse... Ingen aning om vad det betyder. Jag minns tyvärr inte heller märket på dessa skor men det kostade 60 dollar så det tyckte jag var ett bra pris för dessa även om det här i Amerikat är dyrt enligt mig... Vad det det vara? 360 kronor är ju INGENTING, men jag fick dåligt samvete då jag köpte dem... Antar att det kanske har att göra med att man inte har världens bästa lön här borta....

Imorgon ska jag dansa loss i downtown med dessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0