Konstig Dag



Tshirt Monki, shorts Forever 21

Jag kan ju bara meddela att ikväll när jag satt och kollade på mina värdbarns simträning så gick ju den där förbenade tornadoalarmet igång igen så det var ju bara att sätta sig i bilen och åka hem bums. Det var inte så illa, den missade oss så vi fick bara starka, starka vindar men inatt väntar ännu en värre storm så det är bara att hålla tummarna. Men om jag känner detta ställe rätt så kommer min värdmamma att hämta mig mitt i natten för att dra med mig ned till källaren. Jag börjar bli riktigt trött på sådant här extremt väder nu, jag är inte van vid det... Jag som ska hålla min diet också (jag äter alltid då jag är orolig) satte i mig ett helt glasspaket och 4 rostade mackor medan vi väntade ut stormen... I hate it...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0