Japansk Kvällen Till Ära




Ja som ni kanske har sett i min blogg är detta en ny favorit i min vardag! Att äta sushi, spelar ingen roll hur många gånger i veckan jag äter det utan det är lika gott varje gång. På tisdagar är det bäst eftersom att det är halva priset. Så du får alltså en pangmåltid för bara 12 dollar som är ca 80 kronor, i Sverige skulle det kanske kosta jag vet inte, 160 kanske 200? Jag älskar att jämföra allt med Sverige som har med pengar att göra. Ännu en gång, det är så billigt här borta!! Kvällen sällskap bestod av tre svenska tjejer, Amanda, Malin och Elin, sedan en finsk som heter Niina och ytterliga två fransyskor, Sophie och en annan tjej jag tyvärr inte vet namnet på... Jag och namn liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0