Invitation


Jag glömde ju berätta att jag kanske kommer få bli medbjuden till ett bröllop här i sommar. Sues kompis frågade henne om han fick "ask me out" som dejt på bröllopet. Det tycker jag är väldigt smickrande om han nu frågar!! Vi har redan suttit inne på Ebay och kollat på sk facionaters. Jag har aldrig förut hört talas om det ordet men det är bara att söka på bröllopsgästerna till Kate och prins Williams bröllop. Det är alla roliga krumilurer som man sätter på huvudet. Jag kanske ska lyxa till med en sådan? Haha, en väldigt diskret en i sådana fall. Nej jag kommer bli sur om jag inte blir tillfrågad nu för jag har aldrig varit på ett helt bröllop bara på ceremonier. Det skulle vara kul att vara medbjuden till the after party för en gångs skull!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0