INSANITY


Min och min värdmammas dvd har nu kommit på posten!! Vi har alltså köpt ett work out program för 150 dollar!! 1000 kronor mina vänner!! Så vi har ju inte samvete till att inte genomföra skiten... Imorse var första träningstillfället och jag blev så trött att jag praktiskt taget svimmade. Jag överdriver inte, jag blev rädd och tog mig inte uppför trappen till toaletten så jag fick ligga i soffan och kvickna till. Jag förstår varför det kallas för Insanity. I alla fulla fall så har vi tagit bilder på hur vi såg ut dag 1 och sedan efter dessa 60 dagar ska vi ta en efterbild och om vi har lyckats tappa vikt och fått mer fitta kroppar, kan man verkligen skriva så? Iaf efter 60 dagar om våra efterbilder är bra så kan vi vinna priser!! Kan ju vara ett roligt mål att sträva efter!! I respekt mot min värdmamma lägger jag inte upp bilder på henne här i sportbh och shorts men detta är mina förbilder!!



Haha, aah nu får vi allt ta och se om jag lyckas tappa alla kgn jag lagt på mig i fett och omvandla det till muskler!! Det enda positiva i denna viktuppgång är väl att jag har bytt bhstorlek och äntligen fått en rumpa men det kan tänkas att det försvinner nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0