Indianabesök!!




Helgen spenderade jag med Malin och Josefine!! Malin och jag bor här i Cincinnati men Josefine bor i Indianapolis som är drygt 2 timmar härifrån. Vi shoppade en hel del tyvärr, jag fick med mig 4 par skor hem som jag lovar att jag ska ta kort på!! Det var Steve Maddens skor ett par av dem, superbilligt här borta i staterna!! Vi hann även med Ikea innan dagens slut och det uppskattades mycket!! Fick i mig massor med köttbullar och lingonsylt!! Just nu sitter jag och äter Marabou choklad, jag är beroende av choklad...

Kvällen bjuder kanske på ett restaurangbesök med Malin och Amanda!! Det kan bli Ruby Tuesday som vanligt!! Jag hoppas då det iaf för jag är sugen på pasta och deras pastor är underbara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0