Feel Good Cake




Amanda kom med en tårta till mig igår som hon hade bakat på sin kurs hon går på... Jag hade en halvt jobbig dag med ganska många hjärnspöken på samma gång så hon var så himla söt när hon överraskade mig med den där!! God var den också!! Jag vet inte om jag kan kalla det hjärnspöken, kan man ha en 20års kris? Jag är så nyfiken på vad som kommer hända i framtiden men samtidigt så har jag panik över vad jag ska göra. Jag menar, det är så mycket jag vill göra... Jag vill se hela världen, alla hörn, volontära i South America, åka och se Australien och Nya Zeeland, åka på asienresa, bo i London och studera där, bo i en annan stad hemma i Sverige och bara jobba och lära känna nya människor.. Studera i USA vilket jag ska få göra nu iår weehu!!

Nej jisses vad trött jag är nu och hungrig med, jag har inte ätit middag idag kom jag på... Drack dock en icetea som innehöll 400 kalorier, är inte det USA i ett nötskal???

PS. Jag tog något idag som var efterlängtat!! Bild kommer imorgon....


godnatt

Kommentarer
Postat av: diana

jag kanner precis likadant. Ibland ar jag jatte duktig pa att bara "infinna" mig i stunden (nuet) och koppla av och njyta men i nasta stund far jag panik - hur ska jag hinna med allting som jag vill gora?? Vi delar lite samma drommar om att resa runt i varlden, australien har lange varit en drom. Kanske kan backpacka tillsammans ;) ? Ta hand om dig!

2011-05-19 @ 04:22:16
URL: http://dianaalisvolatpropriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0