Avslutning Med Starbucks




Efter sushi ikväll blev det en sväng till Starbucks!! Kaffe latte caramell är min favorit. Jag har dock inte provat så många konstiga smaker men jag håller mig till det jag gillar. Innan vi åkte till Starbucks gick vi in på Fed ex. Malin skulle laminera sin legitimation! Det var så nervöst att gå in där och fråga om de kunde plasta in det. Lika roligt är är att människan som jobbade där fattade på en gång vad det var hon skulle plasta in. Det hela slutade med att hon frågade mig om jag var den nya au pairen i Selinas gamla värdfamilj! Ja självklart var jag ju det och jag tyckte jag kände igen henne som jobbade där! Det var Selinas kompis, så vi fick lamineringen gratis. Det tycker vi om!!

För övrigt så är vädret väldigt kvavt och Thailandslikt för tillfället. När man går ut är det som att hoppa in i en bastu och man blir alldeles svettig. Det kommer tydligen vara så hela sommaren plus sol på det! Det är inte heller ovanligt att vi kommer upp i 100 farenheit vilket är ungefär 39 grader varmt. Jag kommer med andra ord spendera dagarna med barnen i poolen inte vid poolen!!

Nu ska jag äntligen svara på mitt mail till min kusin!!

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0