Amanda Är En Söt Prick




jag hade glömt mina mysbyxor hos Amanfa sen förra helgen så när vi sågs i veckan fick jag tillbaks dem i en kasse och i den kassen låg då två tidningar från Sverige. Hur fint gjort var inte det? Nu längtar jag bara tills söndagkväll då det ska regna och jag ska sitta i min säng med Allers och lösa korsord samtidigt som jag dricker tea.

Även om regn kan vara deprimerande så är det fortfarande så mysigt. Jag tänker tillbaks på hur det är hemma i Sverige för där är det ju inte "jättevarmt" då det regnar utan det är sådär lagomt kyligt sommarväder så man sitter i sin säng med myskläder och kanske tillochmed tjocksockar och bara tar hand om sin själ, stressar ned och läser en bok. Det ultimata skulle ju vara att ha en gungstol. Jag har ju en röd en som just nu befinner sig i min mormors stuga. Man kanske skulle ta tillbaks den när man blir äldre och skaffat lägenhet, klä om den i lite moderna färger och ha den vid ett fönster.

Och en pik till min egen kära mamma, det skulle vara jättemysigt och få sig ett paket själv från Sverige med något svenskt! Kanske en svensk tidning alternativt svenskt godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0