Vikt Issues


Okej förra veckan vägde jag mig för första gången här i staterna och vågen visade att jag har gått upp hela 5 kg under fem veckor. Jag fick panik för jag tänkte att det var längesedan jag har varit så aktiv som jag har varit nu när jag motionerat och gymmat... Det verkar inte spela någon roll i detta land när kosten  är så annorlunda och gottegris som jag är! Jag började iaf i måndags med att äta en lättyoughurt till lunch istf maten jag gör till mina värdbarn och det har resulterat i 1 kg viktnedgång! Men jag tror inte att det går att göra något åt, alla går upp i vikt när de är här borta så är det bara!! Jag är också en sådan människa som njuter mycket av mat! Jag vill ju absolut inte hålla igen när jag är här borta och tänka på vad jag äter ute på restauranger... Igår när vi var ute och åt sushi så kunde jag inte hjälpa mig själv, jag beställde en creme brulee och det var så himla gott!! Jag vet inte vad jag ska göra riktigt, jag tänker såhär att bara jag fortsätter motionera och styrketräna så borde det inte vara några problem.. Tyvärr kan man inte hjälpa ångesten när man inte kommer i sina jeans och två bhar har blivit för små helt plötsligt från INGENSTANS?

Kommentarer
Postat av: Katja

Tänk att muskler väger mer än fett. Kram k

2011-03-27 @ 22:10:55
URL: http://gormtanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0