Underbara Fredag!!


Sitter just nu och varvar ner efter en hektisk timme med min treåring som fetvägrade att sova!! Han ville leka English teaaparty ist hmms... Jag visste inte vad jag skulle ta mig till,, jag försökte med allt.. Det gick så långt att jag till slut blev så less att jag var tvungen att gå ut ur rummet, stänga dörren och pusta ut lite för jag var för arg att handskas med honom... Efter ett tag gick jag in igen och han var jätteledsen för han kände att han varit dum och då fick ju jag dåligt samvete och började dada med han och självklart blir han lika bild igen! Wrong of me med andra ord!! Jag fick alltså till slut leka English teaparty med honom i en halvtimme... Tillslut var han så trött att han halvsomnade på golvet så då kunde jag ta upp honom i min famn och lägga han i sängen.. Nu ligger han och sover som en stock!!

Det snöar här och jag är jätteledsen över det, jag trodde verkligen att sommaren hade kommit när jag för två dagar sedan låg och solade på altanen och var helt facsinerad över att det var varmare än en svensk sommardag....

Jag har saknat att jobba som servitris lite idag. Haha säger jag som var så less att jag inte visste vad jag skulle ta mig till innan jag åkte hit... Jag skulle ba vilja hoppa in någonstans och få servera vin och plocka disk, det gick så långt att när jag tömde diskmaskinen tog jag fyra tallrikar och bar dem (låtsades att det var mat på dem) Hur mobbat är inte det?



Evelina

Här är min frukostchef Evelina sista veckan då jag jobbade på hotellet!

Ikväll ska vi äta sushi igen, det är nämligen halva priset efter 21 men det har jag säkert skrivit redan!! Helgen består annars av övningskörande (WEEHU ÄNTLIGEN) , jag och min värdpappa ska till ett område som heter Hamilton imorgon för det är tydligen där man kör upp... På söndag ser jag fram emot att inte ha något att göra, då ska jag nog bara ligga i sängen och läsa min bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0