Shamrock Shuffle




Nu på morgonen åkte vi ned till stan för att titta på när min värdpappa sprang Shamrock Shuffle 5km... Det var hur mycket folk som helst där borta, kallt var det också.. Ändå var jag nog klädd bäst av alla med min vinterjacka, halsduk och vantar... Förstår inte hur folk överlever här borta med så lite kläder hela tiden....

Min värdpappa kom i topp 20 av kanske 2500!! Vilket är rätt så bra...

Nu har min värdmammafåttför sig att jag ska springa på det största loppet som är i maj, det heter The flying pig tror jag... 5,5 km och det är under hela helgen vilket gör att ca 500 000 människor är där!! Hur sjukt är inte det?? Jag måste alltså börja med mitt springande på allvar nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0