Min Nya Älsklingsklänning




Denna klänning köpte jag igårkväll på Kenwood mall!! Jag skulle inte shoppa alls men min värdmamma släppte av mig och min nya australienska vän Lucy för vi skulle möta upp Amanda där för att sedan åka och äta sushi! När vi kommer in i gallerian så ringer jag Amanda (som också är svensk) och hon är då på H&M farligt tänkte jag men vi gick in dit.. Jag gick ut därifrån med två långa koftor, två korta koftor och så denna klänning som är virkad och jag bara älskar den!! Jag älskar också att vi har H&M här borta, den har bara funnits här i knappt 2 år så det är ju tur det!! Tyvärr så köpte jag kläder för 80 dollar där haha men för 80 dollar som är 560 svenska kronor fick jag en klänning och fyra koftor vilket är superbilligt jämfört med om jag skulle köpa sakerna hemma i Sverige!!

Självklart så glömde jag kameran igår så det var synd för jag träffade många au pairer som jag aldrig träffat förut... Ikväll ska kameran dock med för vi ska på 90-talsfest så jag har suttit här vid datorn och kollat på massa bilder från Beverly hills den äldre serien.. Jag har tyvärr inte så mycket kläder att bolla med eftersom jag nyss kommit hit men det blir mina stuprörsjeans, ett vitt linne som jag ska stoppa in i jeansen och sedan ett brunt bälte plus min vita stora kavaj! Sedan om mina skavsår tillåter ska jag ha mina pumps annars blir det tyvärr bara mina converse...


Kommentarer
Postat av: becky

vilken fin klänning!! :)

2011-03-26 @ 22:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0