I Apologize


Jag har ju då inte uppdaterat på några dagar vilket är på grund av att jag inte varit hemma under tiden jag varit ledig!!

I torsdag på St Patricks day så följde jag med min värdmamma på en irländsk pub nere i centrum i West Chester, det var jättekul och uppleva det och jag visste inte att det skulle vara så stort!! Jag drack till och med en Guinnes!!

I fredags så hade jag fullt upp med barnen för de ville inte ta en nap time vilket är förståeligt för de ville vara ute och leka eftersom det var så varmt...

I fredagskväll när jag slutade jobba så skjutsade min värdmamma mig till en annan au pair Amanda, för fredagskvällen bjöd på restaurang och Sushi med 4 andra au pairer!!

Lördag dag spenderade jag med en road trip till Columbus som är Ohios huvudstad!! (mindre än Cincinnati måste jag dock påpeka) Iaf anledningen till den trippen var att ikväll så såg vi på Lil Wanyes konsert!! WEEHU

Mer tänker jag inte berätta om nu för klockan är halv fyra på morgonen... Så godnatt

Kommentarer
Postat av: Moses

Du ba lev livet hör jag ;)

2011-03-20 @ 09:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0