Helt Sjukt Varmt!!!


Min dystra gårdag har fixat sig nu!! Inte hittat pengar men jag kommer få ersättning för dem om man säger så haha!!

Idag vid kanske 15-tiden så går jag ut på altanen och möts av tropisk värme och det är inte ett skämt... Om jag blundade så kändes det som Thailand, en sådan tryckande värme var det!! Helt underbart så jag och alla barn var ute hela eftermiddagen!! Tills the thunderstorm kom, såklart kan ju ha varit därför det var så varmt haha!!



Nu sitter jag bara vid datorn i mitt helt nystädade rum och smälter min värdmammas underbara dessert som bestod av flamberad annanas, grädde, custard och hemgjorde gräddglass!! Sjukt gott

Efter smältningen ska jag bege mig ut på springning, känns drygt att det börjar mörkna... Är så dålig belysning här... Men det känns tråkigt att springa nere i gymmet när det är så varmt här ute!!

Fick reda på idag också att vi har samma breddgrad som Mallorca så jag kanske ska sluta förvånas över att det är varmare än i Sverige här haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0