Busy Day!!


Okej ursäkta, men jag har färgat hår hela eftermiddagen / kvällen... Jag, min hostmum och Amarinda färgadehåret på varandra... Amarinda blev väldans fin!! Jag blev väl okej men måste använda mitt silverschampoo i rötterna för det är lite mer guldaktigt där... Min värdmamma blev väldigt guldaktig överallt... Hon är väldigt missnöjd men jag har försökt lugna henne med silverschampoo... Vilket tydligen inte finns i Usa?!?!?! (Min värdmamma är gammal frisör så hon har väl koll antar jag) så hon ska få låna mitt och sedan när grandma från England kommer den 8 april då tar hon med sig massor med silverschampoo hit weehu!

Jag visade dock en bild på min mamma till henne och då blev hon lite mer lugn "ja men hon passar ju riktigt bra i det" Jag tror bara att det handlar om en liten chock haha!

Idag var vi även och fixade mitt social security number.. Vilket man behöver här borta för att öppna ett bankkonto, arbeta, ta amerikanskt körkort osv... Hemma i Sverige behövs inte det och det måste ju vara för att vi har vettiga och tillräckligt långa personnummer som är unika?? Borde väl vara så...

Vi åkte sedan till Target och köpte hårfärg och självklart fick jag med mig två linnen, en klänning och en bikini också!! Men lugn, det är superbilligt på Target... Eller iaf billigare än en vanlig klädaffär... Bikinin är jääättteeefin, jag ska fota den imorgon om jag har tid!!

För övrigt så tänker jag sova i mina träningskläder (obs, de är nytvättade) så att jag imorgon orkar ta mig upp innan jag börjar jobba kl 09.00 och ta mig en halvtimmes springrunda.. dock inte utomhus för det har SNÖAT idag?!?! Ursäkta, men för ett tag sedan var det 15 plusgrader? Aja... Jag gör det bra om jag tar mig upp...

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0