Abercrombie & Fitch






Den blåa sweatern köpte jag på sale för 28 dollar!! Den grå minns jag inte hur mkt den kostade,kan ha varit 50 dollar! Jag är helt kär i hela butiken, för det första har den så fin inredning och för det andra så harde tydligen parfymerat sina kläder med deras egen parfym så när man köper dem så luktar de underbart!!

Jag tyckte som att det var roligt för jag fick välja om jag skulle betala i dollar eller i svenska kronor... Så jag valde ju svenska kronor eftersom jag hade mitt svenska visakort.. Men så vitt jag vet har vi ingen ren Ambercrombie affär i Sverige? hmms...

Kommentarer
Postat av: JULIAAAA

YAY!!! you figured it out. jag tänkte typ ge upp med att förklara hur man skulle göra med de där bilderna haha puss

2011-03-07 @ 00:52:01
URL: http://juliagoesamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0