Swett




Ja sådär svettigt blir det då man lämnat bilen på parkeringen för att gå in och handla lite saker, jag har aldrig svettats så mkt i hela mitt liv som jag gör för tillfället, jag tror att jag har fått ett hormonfel eller något... Lucy skrattade så mycket att hon grät för hon var inte svettig alls... Det droppade från mig... Det kanske är allvarligt? Ska jag uppsöka läkare haha....

När vi är inne på läkare så kan jag ju också passa på att meddela att sjukhuset declined min sjukförsäkring, de kunde inte hitta mig i systemet.. Är inte det typiskt att det händer just mig? Så nu har jag en räkning på 70 dollar som jag måste betala och sedan efter det kan jag ringa mitt sjukförsäkringsbolag och be dem fixa min försäkring i efterhand... KUL, också kul att jag tog ett halsprov och läkaren kollade i mina öron, det blev då 70 dollar (500 kr) . Jag är så lyckligt lottad att jag vet att jag resten av mitt liv kommer bo hemma i Sverige !

Linnet har jag köpt på Pac sun, I love it.. Ska ta med min syster till den affären då hon kommer hit... Hon kommer att bli så såld på den affären, se till att spara pengar till Usa Nr2 Josse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0