Min Nya Boksamling


När vi är påväg ut från IKEA så hittar vi denna skylt vid utgången och alla fyra svenska flickor börjar skrika och hoppa av glädje, amerikanerna omkring oss kollar fundersamt och skrattar åt oss, skylten var nämligen denna :



Jag blev överlycklig, här fanns det hundratals böcker att välja bland och de var helt helt gratis!! Alla på svenska också förstås!! Jag fick med mig svenska klassiker, deckare, kärleksromaner, historieböcker och till och med en bibel. 15 böcker slutade jag på och det var endast för att jag inte kunde stapla på mig fler. Nu har jag böcker för hela året här, känns ju underbart!!



Detta kommer bli kanoners, ett mysterium är att få med dem hem till Sverige dock... Kan tänkas att jag får skicka hem en i månaden haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0