American Wife



Jag läser väldigt mycket för tillfället, är inne på min tredje bok inom loppet av tre veckor! Ganska bra för att vara mig, det har blivit en endaste bok efter gymnasiet... Sedan alla dessa böcker som jag har börjat att läsa men aldrig har haft tid att avsluta! Så är det när jobb och allt annat kommer emellan! Men jag är glad att jag har fått mig mkt mer fritid som innebär mer tid att läsa och träffa vänner! Jag älskar dagjobb! Har till och med fått någorlunda sovtider, vilket jag inte ha haft sen jag gick i skolan år 2009! NICE

Boken jag läser nu American wife är på engelska och den känns jobbig att ens titta på eftersom den är på 700 sidor men man är dock fast efter 5 sidor och jag har nu läst 300 sidor på en vecka! Det går inte att sluta... Ni måste läsa den...




Första bilden är i pocketformat och andra i vanligt format! Ett måste verkligen, går inte att bli besviken... New york times best seller och fått mycket bra kritik i både Usa och Uk

Gud vilken nörd jag har blivit, gissa vad det värsta är? I två timmar har jag nu läst denna bok samtidigt som jag har lyssnat på klassisk pianomusik och jag har nog aldrig känt mig mer avslappnad och tillfreds någon gång tidigare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0