NYC, Manhattan

Jag har aldrig varit med om en sadan handelserik och energisk dag som denna! Jag fick uppleva Manhattan!!!! Jag har akt bat och sett frihetsgudinnan, jag har sett hotellet dar overlevande fran Titanic fordes, jag har fatt se empire state building, ground zero (som de nu haller pa att bygga upp igen), Broadway, Time square, George Washington bridge, Project runway skolan dar programmet spelas in, Huset dar vannerna i friends bor i serien, Jay Zs office, Sex and the city restaurangen, cafet dar carrie koper cupcakes, ja alltsa jag kan nog fortsatta i evigheter...

Vi var uppe pa top of the rock, sag ut over hela manhattan, allt har varit en drom...

Och glom inte, Sverige och hela Europa kan ga och ta sig nar det kommer till shopping och storleken pa affarerna, jag har gapat hela dagen, varit inne pa varldens storsta kladbutiker... Jag har varit ett barn idag! Det ar en harlig kansla, jag ar i extas!

Imorgon ska jag antligen fa flyga till Cincinnati and see my host family!! WEEEHU, ar dock jattenervos.... Men det ska jag ju alltid ga och va "tank om de inte gillar mig osv osv osv"

Jag saknar redan min svenska ost, denna ost suger och vill aldrig mer ata den...

Har sedan kommit fram till att jag maste lara mig dricka klorvatten/bassangvatten for annars kommer detta bli ett dyrt ar om jag ska halla pa med flaskvatten hela tiden... Jag menar man kan ju inte do av det eftersom alla amerikaner dricker det... Men bla vad badhus det smakar...

Allt for mig, nasta gang kommer det bilder!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Becky

Så jävla underbart de låter! :)

2011-02-18 @ 10:48:39
Postat av: Freyja

OJ OJ OJ jag hade samma problem med vattnet! fy fan vad det smakar äckligt. Det låter som att du har en toppen tid och jag är mer än lite avundsjuk! saknar dig! kram!

2011-02-23 @ 17:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0