My Host Kids





Jag vet inte riktigt vad jag ska säga annat än att jag har hamnat i en underbar familj, som är jordnära och ärliga! Imorse hade vi möte med min LCC som på svenska är ungefär som en mentor! Vi gick igenom många saker från utetider, mobil, sleep overs etc. och jag kan säga att efter detta möte så stärks känslan av att jag har hamnat helt rätt!! Min LCC sa att jag nog hade fått den bästa familjen! Det enda jag säger är WEEEHUUU!!!!

Det är så otroligt billigt att shoppa här! Jag vet inte vad jag ska ta mig till.. Jag har köpt adidaskläder för endast 500 swedish crones och då har jag fått ett par löpardojjor, ett par träningsbyxor och ett par shorts!! Skulle kanske ha gått på 1200 kronor hemma i Sverige.. STÖRT

Sedan har dem också en sk outlet shop här i närheten och det bästa med den här outleten är att det går att köpa
Denna Säsongs Kläder, väskor, osv osv osv!!! Jag fick mig en märkesväska för endast 39 dollar!!! Och då lovar jag er att jag fick den hyperbilligt!!!

Jag kan lägga upp bilder på mina inköp imorgon!! Nu ska jag bara avnjuta en påse DORITOS!! Och se på mitt beloved One Tree Hill


CIAO!!

Kommentarer
Postat av: moses

sötnötar

2011-02-22 @ 08:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0