Designs By Paolo



Jag vet inte riktigt vart jag ska börja men jag har haft den bästa kvällen hitills ikväll!! Den har tillbringats med min hostmum, Amba (hostsyster) och en god vän till familjen som heter Debbie!

Okej det hela börjar med att när jag vaknade imorse så frågade min hostmamma mig (jag kommer hedanefter att kalla henne för Sue) om jag ville följa med till hennes goda vän (något namn) som äger företaget som gör Designs by Paolo väskorna! Jag tänkte varför inte? Jag har hört talas om detta märke och jag kan tänka mig att jag har läst det i Elle alt. Vouge eller något...

Så självklart ville jag följa med!!! När jag kom dit fick jag en chock... Det fanns väskor i alla möjliga färger, olika storlekar... Det var bara specialinbjudna där... Det fanns vin, tilltugg, sushi, allt man kan tänka sig äta på sådana där "tillställningar" En väska kostar mellan 250 dollar - 300 dollar så det är bara att multiplicera det med 7 om ni vill få ut värdet i svenska kronor.... Jag blev kär i en väska men jag tänkte att jag kan verkligen inte köpa en väska för 2100 kronor... Men då kommer hon som äger märket och säger men du kan få den för 170 dollar om du vill (den kostade 290 dollar egentligen) OCH jag var såhääääär nära på att köpa den men sedan sa Debbie att jag kunde vänta ett tag och få mig lite äkta amerikanska dollar så kunde jag köpa mig den på nästa tillställning! NICE, är det enda jag kan säga...  Här kommer lite bilder




I know that it is Paris Hilton! Okej det kanske inte är jättecoolt men ja denna designer är så pass famous att kändisar vill ha väskorna! Och det är coolt i min värld!

Kvällen är inte över, efter denna tillställning åker vi hem till Debbie som också bor i vårt område, blir nerbjuden till källaren och ack ack det är inte bara min familj som har en egen bar utan det ha dem också! Sedan satt vi där i några timmar och hade det supertrevligt, med mycket skratt och prat! (kanske lite vin också men jag är minderårig i detta land så vi säger att jag drack cocacola light som jag gjorde hos Designs of Paolo)

Nu ska jag se lite serier innan jag försöker få mig lite sömn! Jag har ett fönster i mitt tak och det SPÖREGNAR ute , ljudet är inte nådigt! Men men

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0