Found Love


Jag tokjobbar alldeles för mkt nu, 70 timmar på en vecka och sista arbetspasset blir på 16 timmar... Jag är död idag!! Jag har även fått urinvägsinfektion på det, weeehu... Jag som hade tänkt att dricka öl ikv med Mange och Ludde men nu går ju inte det för jag går på antibiotika... Jag får vara nykter som vanligt...

Efter denna vecka har jag lärt mig att ta vara på varje dag som går för helt plötsligt händer något och då kan det vara kört. Min jobbarkompis har blivit sjuk, det är så ledsamt... Alltid händer det människor som inte förtjänar det, alltid händer det bra människor... Varför har alltid idioter det bäst?

För övrigt kan jag också säga att jag är så velig på allt, jag har ingen aning om vilken väg jag ska ta, hur jag ska göra.. välja det där eller det där... Oklart...

Bjuder på en låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0