And We're Standing Side By Side





Hade en jättemysig kväll hos Sandra med henne och Rebecka ikväll, vi såg på Idol och hade myspys med popcorn!

Jag har kommit på ikväll att mitt självförtroende och självkänsla är totalskadat för tillfället, jag är så himla självkritisk och jag hatar det. Det var väl det enda som du gav mig... Så nu får jag försöka bygga upp det igen. Ta mig inte fel, jag mår hur bra som helst och är glad, gillar livet... Men jag sätter mitt eget värde låååångt ned och så var jag aldrig förut... Jag måste börja lita på mig själv igen, att jag är bra, att jag är en fin människa, att människor tycker om mig för den jag är...

Hjärnspöken

Kommentarer
Postat av: becky

Jag tycker om dig <3 :D

2011-12-05 @ 21:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0