Uppdatering


Ursäkta men det blir lite svårt att uppdatera då min syster är här på besök! Jag sa att jag skulle skriva ned mina tankar såhär efter 6 månader men det får nog vänta tills på söndag då hon har åkt hem. Jag vill inte sitta och ödsla tid framför datorn innan dess!!

Det var någon som kommenterade och frågade vart jag bodde i Usa, jag bor i Cincinnati, Ohio !! Så du nu som skrev (jag har ingen aning om vem du är) men gå in på min organisations hemsida här

Jag kan bjussa på en bild så länge så hörs vi sen fram emot helgen! (Imorgon drar vi och ser tennis, kan vara den där Federer, inte illa )



Innan mitt au pairmöte åkte jag och min syster till Ikea för att äta lite svensk mat (stackars syster som endast har varit här i två veckor men hon älskar ju köttbullar så). Själv så festade jag till det med lite kräftor, räkor, västerbottensost, knäckebröd, ägg och gravad lax!!

Kommentarer
Postat av: donkeykong

aj löv jo <3

2011-08-19 @ 14:50:20
URL: http://nathaliealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0