The Banquett




Chloe med poolens hetaste lifeguards! Tyvärr är de ju bara 17 år gamla så det är inget för mig men man kan ju alltid kolla hahahha!!!



Och en sista bild på mig, min värdmamma och på Chloe!!

Det är ledsamt för tillfället för Chloe har åkt hem till England men jag kan ju alltid trösta mig med att min syster kommer om 5 dagar!!!

Så the banquett! Det är en gång om året och det är en middag som hålls för the swim team! Det delas ut priser till duktiga simmare samtidigt som det är god bad och roligt sällskap. Kvällen avslutades med dans!! För att sedan övergå till en efterfest med familjen där vi köpte Kentucky fried chicken (första gången jag åt det, fattar inte varför alla hypar det för det var inget speciellt med det) Kvällen var jätterolig iaf!! Och jag ägde ut bartendern!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0