Outlet Mall!




Lördagen spenderades på the outlet mall med syster!! Vi köpte 8 converseskor på conversebutiken!! De bara skrattade åt oss där inne.... (Jag köpte tre par och hon 5 par). Hon är förövrigt den mest galna människan som finns när det gäller att handla kläder... Mamma skyller på mig men hon kan ju börja titta på sin yngre dotter.. Hon köpte allt hon kunde haffa åt sig... Vi har dessutom två andra malls att gå och shoppa i (tri county mall och Kenwood mall) och utöver det har vi dsw (skoaffär) och Tj maxx... Det känns som att jag kanske behöver packa ur min resväska som jag ska skicka med med Josse så hon får plats med alla sina saker.. Jag måste dessutom också nämna att tjejen hade med sig tre jeans hit och kanske 4 tjocktröjor plus en jeansjacka... Det är över 30 grader dygnet runt så när har hon användning för det? Dryg tjej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0