Sommar, Sommar, Sommar




Detta är bilder från i fredags.Solen stekte över oss hela dagen och jag blev brunbränd wehu!! Kvällen i fredags blev lugn, jag var hypertrött så jag somnade kl 22 redan haha. Med andra ord så var fredagen en helvild arbetsdag, det är inte lätt att hålla koll på en treåring som ska springa runt på gården som är gigantisk... Det är drygt att vi inte har staket helt runtom för bilvägen går förbi vår trädgård och det gör mig stressad men jag antar att jag kommer vänja mig!!

Tack Julia för din kommentar förresten, till helgen ska jag uppsöka Pac Sun och köpa den fina klänningen!!

Kommentarer
Postat av: josse

vilken snygg tshirt sammy har på sig ;)

2011-04-11 @ 16:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0