Kanelbullar, Cinnamon Buns





Jag har varit så duktig idag! Jag bakade kanelbullar och de blev jättegoda! Jag trodde att det skulle vara en kul grej att baka ihop med barnen men jag varnar er alla... Jag vet inte hur mycket jag och min femåring bråkade samtidigt som hon och min treåring bråkade.... De skulle hålla på med degen inte jag, varför fick jag större deg än vad de fick?? Varför finns det bara en brödkavel?? Det var frågor som flög upp i luften... Jag var superstressad över hela situationen... När är bullarna klara? Jag vill äta degen. Är bullarna klara än? Till slut ville jag bara släppa allt och skrika... Som tur var så fanns ju grandma, så hon hjälpte mig med att hålla i ordning på ungarna! Men hej vad vilt det var... Det är i alla fall nu över (äntligen) och bullarna smakade mumma!! Kan dock slå vad om att det inte finns några bullar kvar i kylen när jag vaknar imorgon...

Nu ska jag sova för jag och Amba ska ut kl åtta imorgon på en joggingrunda, jag känner nu att jag bara vill sova haha, men har man lovat så har man!

Kommentarer
Postat av: Britt-Sofie Grefve

Vad duktig du är!! Bullarna ser ut att vara jäääätegoda!!! Här hemma hos oss skiner solen men det blåser som bara den. Hoppas att du har det bra! Många kramar från moster i Obbola!!!

2011-04-17 @ 19:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0