En Mardröm


Inatt så drömde jag världens värsta dröm. Jag drömde att jag på något sätt skadade min gamla lärare från gymnasiet. Drömmen är väldigt diffus men när jag tänker på läraren så känns det som att något hemskt hände, jag har ingen aning om varför jag just drömde om henne eftersom hon inte har funnits i mina tankar alls typ det sista året men det kanske har något att göra med att jag läste om mordet på den mördade  läraren hemma i Sverige? Jag vet inte men försöker mitt undermedvetna säga att jag inte tycker om henne? Jag har inge problem med henne alls men jag blir irriterad när jag drömmer sådana drömmar som inte betyder något men ändå är de där och gror på mitt undermedvetna. Ibland är jag allt bra konstig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0