Written In The Stars



Det är så sällan jag kan skriva med tanke på att jag jobbar en heltid plus en halvtid. Alla frågar mig hur jag orkar men det är inte så farligt trots allt. Tänk att ni en vanlig dag jobbar i 8 timmar medan jag stannar kvar 4 timmar ytterligare! Jag hinner träffa vänner, sova, vila osv! Men kanske inte lika mycket som förut...

Mitt humör går upp och ned hela tiden and it gets me sick! Ena stunden kan jag vara jätteglad och helt plötsligt i nästa så blir jag jättenere.. Björn säger att det är så himla tydligt på mig också, är jag så öppen av mig? Även om jag bara är tyst och inte säger något, syns det på mig hur jag mår? Alla undrar hur jag mår, jag tycker att jag är som jag alltid brukar iaf när jag jobbar, men när folk börjar ta tag i mig och säger hur är det egentligen så börjar man ju själv att fundera? Det kanske bara är jag som inbillar mig själv att allt är bra, och att jag mår bra.... Jag kanske i själva verket inte alls gör det? Det går som inte att hitta ett rimligt svar på den frågan heller med tanke på att jag inte har någon aning själv...

Det är så mycket som händer i mitt liv just nu, jag ska snart flytta till ett främmande land på andra sidan jorden och jag har knappt själv förstått att det är verkligt, att om två månader flyttar jag till USA... Weird som freyja säger! Jag är helt klart supertaggad på det och jag tror helt klart att jag kommer att trivas med min familj, känns bara lite halversjobbigt med presenter från Sverige osv till dem!

Igår kom jag även till underfund med att jag och Johanna har två veckor kvar med varann på 1,5 år, Vi rings varje dag och om vi inte pratat med varann så känns det konstigt, även om vi har varit nära vänner så pass kort tid i jämförelse med mina övriga närmaste så känns det pissjobbigt att inte kunna få prata med henne och va med henne som vanligt...

Jag kanske måste sluta skriva nu innan detta blir uttjatat! 

Lisa gav mig iaf världens finaste julkort, titta här!

http://sendables.jibjab.com/view/63n9wqVfSZzZGK22?cmpid=jj_fb_friend_holidays

Kommentarer
Postat av: lisafisa

mooooooooore update darling,pleasssee

du måste skriva mkt när du drar till the states för då jälvar ska jag läsa :D

WOOP WOOP puss bästa!!

2010-12-09 @ 15:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0