Whats Up With The Studio?!



Vad är detta med att alla går och fotar sig på The studio? Det vill jag också göra ju!! Hur anmäler man sig och vad kostar det?! Känns som att det är något som jag ska ta tag i då jag kommer hem från Vancouver, så kan jag smycka denna blogg med en fin bild på mig själv haha!

Nu är det bara en vecka kvar tills jag åker till andra sidan atlanten och firar jul weeehu, nästan en amerikansk jul fast på ett hotellrum / restaurang och utan svensk julmat buuhuuu


hjärta


Ebba fiiin, hittade den här bilden nu och inser hur snabbt tiden går... När jag kommer hem är det 2012 och då är hon nästan 4 år gammal, sjukt... Hon kommer kunna prata och inte minns mig alls.. Känns hemskt!

Sedan till terrorattacken i Sthlm, jag är helt tom över hela grejen. Det känns som att varför kan de inte förstå att de bara gör läget värre för muslimer i Sverige, folk som redan är reserverade blir ju ännu mer.. Jag själv har inga problem alls och brinner för frihet och lika värde, men det känns som att ingenting blir bättre av en sådan situation i Sverige när det handlar om segregering.... Det känns som att vi svenskar har så lätt att dra alla som inte är "oss" över en och samma kamm, det finns många tusentals som är precis som vilken svensk som helst, rika som fattiga, vänliga medmänniskor, bara för att man tror på kristendom lr islam ska det inte spela någon roll över hur man  blir behandlad... Sedan finns det ju extremister i alla religioner... För att inte tala om Livets ord, Knutby osv... De är också dårar... Knutby dödade för sin tro...

Nej jag kan inte sluta skriva så väljer att avsluta det nu ist, Religion gör människor knäppa, jag vet inte ens om jag tror något längre... När jag var yngre vågade jag inte säga det högt lr skriva det, jag ville ju komma till himlen... Men vet ni vad, till himlen kommer nog alla ändå.. Det som nu ska va himlen är nog någon annan dimension bara där man flyter omkring i andlig skepnad utan någon Gud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0